Географія 6 клас

23.05.2022

Узагальнення по темі: Планета людей

- виконати тест

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4178841




19.05.2022

Вплив людини на природу





- виконати тест


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5099837


16.05.2022


Держави світу

- виконати практичну роботу

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9421314



12.05.2022


Кількість населення Землі.Розселення населення на Землі.

Найбільш  заселені території земної кулі. Людські раси 

Дослідження  Миколи Миклухи-Маклая

- виконайте вправуhttps://learningapps.org/5868056

 Заповніть у робочому зошиті таблицю «Людські раси»
1) Раса    
2) Зовнішні ознаки    
3) Район поширення

Знайдіть і запишіть  понять теми: «раса», «густота населення», «народ».


09.05.2022


Узагальнення знань по темі:

Біосфера та грунти. Природні комплекси.

- виконати тести 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6120068

05.05.2022

Практична робота 7

Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8956863


02.05.2022

Природні комплекси . Географічна оболонка.


- виконати тест

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9166897

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2696005

. Підготовити  міні-проект «Сміття ускладнює життя».



28.04.202121

ТЕМА: Властивості грунтів.Грунтовий покрив, карта грунтів.Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу та океану.

- виконати тест і скласти опорний конспект за зразком 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1246898

Завдання 1.  Опрацюйте відповідний матеріал у підручнику. Запишіть в опорний конспект тему уроку та виконайте завдання:

 

- Запишіть визначення поняття «ґрунт».

- Запишіть визначення поняття «ґрунтовий покрив».

Заповніть схему «Склад ґрунту» (в опорному конспекті).

- Запишіть визначення поняття «родючість», «гумус».


Опорний конспект

Тема: _______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

А) Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів.

 

Ґрунт - ______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Ґрунтознавство – наука, що вивчає ґрунти, їх походження, розвиток, склад, властивості, закономірності поширення, формування, родючість, їх раціональне використання. Фундатором ґрунтознавства є видатний учений, професор Василь Васильович Докучаєв.

 

Склад ґрунту


Родючість ґрунту - ___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Гумус - ______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Карта ґрунтів – це графічне зображення в певному масштабі просторового розміщення різних ґрунтів території. На ній відтворено ґрунти з притаманними їм властивостями.

 

Б) Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану.

 

Значення ґрунту для людини і для планети загалом: ___________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Способи підвищення родючості ґрунтів

1.  Меліорація ґрунтів – заходи з їх покращення.

2.  Розпушення ґрунту (для надходження до коренів повітря і води).

3.  Сівозміни (чергування культур, щоб не виснажувалися одні й ті ж речовини).

4.  Полегшення техніки (щоб не ущільнювати ґрунт ).

5.  Регулювання співвідношення піску і глини в ґрунті.

6.  Правильна обробка ґрунтів.

- Перегляньте відеоматеріал за посиланням:


25.04.2022

Тема: Біосфера. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.

Прийом «Географічний крос» Тверда оболонка Землі - це ____________________________________

*    Повітряна оболонка Землі - це _________________________________

*    Водна оболонка  Землі – це ____________________________________

Прийом «Логічний ланцюжок».

Поясніть ланцюжок.

Клітина                організм               царство рослин і тварин           БІОСФЕРА


Спробуйте записати всі асоціації зі словом «біосфера», які виникли у вас.

1Гра «Естафета».  Що таке біосфера?

*      Що в перекладі означає біосфера?

*      У скільки царств живої природи об’єднуються живі організми.?

*       Які оболонки входять до складу біосфери?

*      Чи існують межі біосфери?

 

 Опрацювати параграф.

Дати відповідь на запитання: «Чи змінюються в часі межі біосфери». письмово


22.04.2022

Контрольна робота по темі : ГІДРОСФЕРА

виконати тести

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHl91TLWAxGSGHioyS-H5AcqH7ojltaxTqOlf3nhsqiJQ6sw/viewform?usp=sf_link

18.04.2022

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.

- переглянути відеоурок


- виконати тест

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7195573




14.04.2022

Тема:Підземні води


№2

 

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

76

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

И

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Один із трьох станів, у якому перебуває вода.

2. Гірські породи, що не пропускають воду.

3. Сезонна вода, що залягає найближче до земної поверхні.

4. Які води використовують для опалення будинків, теплиць, виробництва електроенергії?

5. Шар водопроникних гірських порід, у яких міститься підземна вода.

6. Речовина, що пропускає воду.

7. Закінчити речення. Підземні води утворюються внаслідок……..

      8. У чому легко спостерігати зміни рівня ґрунтових вод?

-Вправа "Чому?" письмово

1)    Чому одні г/п пропускають воду, а інші – ні?

2)    Чому між пластові підземні води характеризуються високою якістю?

3)    Чому рівень грунтових вод не є постійним?

4)    Чому підземні води слід витрачати дуже економно?

5)    Що природа використовує в якості фільтрів?

6)    Чи існує в природі чиста вода? Чому?




11.04.2022

тема: Льодовики, багаторічна мерзлота

- переглянути відеоурок

Опрацювати параграф (Конспект)


Дайте відповіді на запитання (письмово)

1. Плаваюча льодова гора.

2. Уламки гірських порід, принесених льодовиком.

3. Нагромадження багаторічного льоду на суходолі.

4. Лінія, вище якої снігу випадає більше ніж встигає розтанути.

5. Де знаходяться найбільші покривні льодовики?

6. Які причини необхідні для утворення льодовика?

7 . Які види льодовиків ви знаєте?


07.04.2022

Болота, особливості їх утворення та поширення

Гра - футбол «Болота, їх типи, поширення»:   

Продовжить речення письмово в зошит 

1.Болота є частиною:

2.В якій частині України найбільше боліт:

3. Найбільший шар торфу мають:

4.Що спричинює утворення боліт на суходолі:

5.Яка корисна копалина утворюється в болотах:

6.Скільке процентів боліт осушено на території України:

7.Який відсоток боліт охороняється:

8.Що є причинами заболочення території:

9.Яку функцію виконують болота:


опрацювати матеріал параграфа підручника   конспект 

 Творче завдання: підготувати розповідь про одну з рідкісних  рослин або тварин боліт. 

 


04.04.2022

Озера, їхня різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибі озера земної кулі .

ПР№6.Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер.( для тих , хто не виконував)


-Використовуючи підручник, презентацію на комп’ютері склати 

конспект ( всі правила)

Цікавинки про озера

Практична робота.  Використовуючи  інтернет-сервіс  Learning Apps виконати вправу «Озера»


https://learningapps.org/4894384


31.03.2022

Тема:Води суходолу Річки

- правила записать в зошит і вивчити

Річка – це природний водний потік, який тече у виробленому ним самим заглибленні руслі.

Витік – це місце де вона бере свій початок: може бути озеро, болото, джерело, льодовики.

Гирло – місце, де річка впадає в океан, в іншу річку. 

Річкова долина – це зниження, яке простягається від її витоку до гирла.

Русло – частина долини, що зайнята водним потоком постійно.

Заплава – частина річкової долини, що заливається водою в період повені.

Тераса -  колись була заплавою, ніколи не заливається водою.

Річкова система.

Кожна річка має притоки. Вони поділяються на праві і ліві.

Головна річка з усіма притоками утворює  річкову систему.

Басейн річки -  територія з якої річка збирає свої води. Найбільший річковий басейн у світі має Амазонка. Площа майже така, як у материка Австралія – 7 млн. .

Вододіл – межа між басейнами сусідніх річок. Вододілами зазвичай є гори або підвищення рельєфу.

Гірські та рівнинні річки.

Порівняльна характеристика річок.

Ознака

Рівнинна річка

Гірська річка

Характер течії

Спокійна, тече повільно

Бурхлива

Русло

Широке

Вузьке

Береги

Низькі

Високі, скелясті

Глибина річки, будова дна

Зазвичай глибока, дно не видно

Найчастіше мілка, добре видно камянесте дно

Падіння річки – це різниця між висотою витоку та висотою гирла річки над рівнем моря.

П=h1-h2 або П=В-Г

Похил річки – це відношення її падіння (у см) до довжини річки (у км).

Пх=

Задача.

Розрахуйте падіння і похил річки, довжина якої – 502 км, висота витоку – 256 м, висота гирла – 100м.

П= 256-100=156 м=15600см.

Пх=15600/502=31см/км.

1. Опрацювати параграф у підручнику.

2. Підготувати повідомлення про одну із річок України.

28.03.2022

Тема:Життя в океанах і морях . Багатства вод Світового океану. Океан і людина.



ПР№6.Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер.

- виконати тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4440522

24.03.2022

Тема:Рух води в Світовому океані

- переглянути


завдання письмово 

 1.

1.Знайдіть географічний об'єкт на фізичній карті півкуль за координатами — 20° пд. ш., 47° сх. д. Назвіть його.

1.   Визначте його походження.

2.   Опишіть його географічне положення (біля якого материка розташований, чим омивається, приблизна видовженість у кілометрах).

Конкурс «Упізнай мене».

1. За давньою традицією моряки, що потерпають від лиха в оке­ані, кидають у воду пляшку. У ній крик про допомогу або слова прощання. Але ця «морська пошта» використовується не тільки у такий спосіб. Жителі островів Зондського архіпелагу, що в Індійському океані, «надсилають» свої листи в закритих пляшках, які кидають в океан. Пароплави заходять на острови лише один раз на тиждень, а рух океанічної води доставить лис­ти з одного острова на інший лише за одну добу.

2.   Майже всі окраїни Тихого океану є областями сильних землетрусів, що відлунюються в океані моретрясіннями та гігантськими хвилями. За швидкістю руху ці хвилі можуть посперечатись із реактивним літаком. 

3.   Недоброю славою в моряків користується смуга океану між 40° пд. ш. та 60° пд. ш. Тут дуже часто «гуляють» циклони, що сприяють активному руху води. Суходолу, який міг би пригасити цей рух, у Південній півкулі дуже мало. Саме тому ці широти отримали назву «ревучих сорокових».

4.         У Голландії кожна ділянка землі коштує дуже дорого. Країна розташована на низинних пологих берегах. І тому жителі ведуть із морем постійну багатовікову боротьбу. Вони будують для цього дамби, щоб море під час руху води не розливалося у ширину, затоплюючи великі площі землі, а піднімалось угору, уздовж стіни дамби. Про який вид руху води йдеться?

21.03.2022

Тема:Властивості вод Світового океану

- переглянути 


- виконати т
ести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4586606


Повідомте учням

Код доступу 4586606
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



17.03.2022

Тема:Гідросфера. Світовий океан

- переглянути




https://www.youtube.com/watch?v=-0r-epxVYmY


письмово 

1.     Водяна оболонка Землі?

2.     Назва давнього південного материка?

3.     Найглибший жолоб?

4.     Найбільший океан?

5.     Найбільша  частина гідросфери?

6.     Рух води?

7.     Океан між Європою та Америкою?

8.     Північний -_____ океан?

9.     Материк це частина ____?

10. Частина гідросфери, де вода знаходиться у твердому стані?

11. Чорне, Азовське, Середземне?

12. Назва давнішнього північного материка?

13. Вода може перебувати у одному з трьох агрегатних ___?


Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.

заповнити таблицю


Назва океану

 

1.

Площа

 2

ГП

3

Моря

4

Затоки

5

Протоки

6

Острови

7

Півострови

8

Глибини

9

Тихий

 

 

 

 

 

 

 

 

Атлантичний

 

 

 

 

 

 

 

 

Індійський

 

 

 

 

 

 

 

 

Південній

 

 

 

 

 

 

 

 

Північний Льодовитий

 

 

 

 

 

 

 

 

    Рефлексія

Скрайбінг – презентаціяhttps://www.youtube.com/watch?v=iNtfVwA7kj0 








14.03.2022

ТЕМА: Узагальнення знань по темі : АТМОСФЕРА

Повідомте учням

Код доступу 7086926
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7086926

Результат надсилаємо в особисті повідомлення




























Комментариев нет:

Отправить комментарий