20.05 2022 Повторення
Кросворд
«Здоровий спосіб життя»
|
|
|
|
|
|
1 з |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
о |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
о |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
й |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 п |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
о |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
ж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кросворд
«Здоровий спосіб життя»
1. Комплекс фізичних вправ, які виконуються вранці.
2. Один із природних чинників загартовування.
3. Речовина, вживання якої може призвести до цирозу печінки.
4. Один із природних чинників загартовування.
5. Нічний відпочинок, необхідний для відновлення сил.
6. Підтримка життя та здоров’я за допомогою їжі.
7. Строго встановлений розпорядок життя
8. Загальний емоційний стан, який своєрідно забарвлює на певний час діяльність людини.
9. Паперовий циліндр, всередині якого знаходиться подрібнений тютюн.
10. Шкідлива звичка, що може призвести до раку легенів.
11. Один із природних чинників загартовування.
12. Фізична діяльність людини, спрямована на зміцнення здоров’я.
13. Корисні речовини, які ми отримуємо при вживанні овочів та фруктів.
14. Один із видів швидкого пересування людини.
15. Огляд у лікаря.
16. Лікувально-профілактична процедура, що полягає в енергійному розтиранні тіла.
17. Один із дієвих і важливих заходів зміцнення здоров'я, який ефективний тільки за різниці в температурі тіла і навколишнього середовища.
18. Речовини, вживання яких призводить до звикання, а збільшення кількості - до смерті.
19. Ходіння для відпочинку.
13.05.2022 Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах Дії у небезпечних ситуаціях на воді
06.05.2022 Контрольна робота (зріз)
5 клас (ІІ семестр)
І варіант
І. Початковий рівень (1-3 бали)
(правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала).
Обери одну правильну відповідь:
1. Дитина має право на:
а) безкоштовне навчання;
б) безкоштовний обід;
в) безкоштовний планшет.
2. Люди, які порушують права інших:
а) правозахисник;
б) правопорушник;
в) сміливець.
3. Характерні риси справжнього друга:
а) має гарні іграшки;
б) завжди готовий вислухати друга й допомогти;
в) намовляє проти когось інших дітей.
4. Той, хто здійснює насилля:
а) спільник;
б) захисник;
в) агресор.
5. Для виявлення туберкульозу в дітей застосовують тест:
а) реакція Манту;
б) реакція Квінта;
в) реакція Авеля.
6. ВІЛ передається через:
а) обійми й дружні поцілунки;
б) спільне користування посудом;
в) потрапляння чужої крові у відкриту рану.
ІІ. Середній рівень (4-6 балів)
(правильне розв’язання оцінюється: 1-ше завдання – 1 бал, 2-ге завдання – 2 бали).
1. Встав пропущені слова.
Правопорушення – це протисуспільне ________ , яке спричиняє шкоду суспільству й ______ по закону.
2. Опиши типи поведінки, заповнивши схему
ІІІ. Достатній рівень (7-9 балів)
(правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1,5 бала).
Укажи характерні ознаки небезпечного місця для купання:
а) ________________________________________________________________
б) ________________________________________________________________
і т.д.
2. Продовж фразу:
Евакуація – це ______________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
ІV. Високий рівень (10-12 балів)
(правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали).
Склади алгоритм дій, як не постраждати в натовпі.
ІІ варіант
І. Початковий рівень (1-3 бали)
(правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала).
Обери одну правильну відповідь:
1. Щасливому сімейному життю сприяє:
а) загальна дратівливість;
б) терплячість;
в) гарний апетит.
2. Той, хто стає на захист жертви:
а) спільник;
б) спостерігач;
в) захисник.
3. Могутня зброя проти збудників туберкульозу:
а) поради лікаря;
б) вживання алкоголю;
в) імунітет.
4. ВІЛ не передається через:
а) дружбу і спілкування;
б) татуювання;
в) використання нестерильного інструменту.
5. При виклику пожежної команди потрібно повідомити:
а) про свої оцінки в школі;
б) адресу об’єкта, де виникла пожежа;
в) про свої плани на майбутнє.
6. У разі пропозиції від незнайомця покататися на автомобілі, слід:
а) сідати лише в Мерседес;
б) сідати лише в Лексус;
в) не погоджуватись на таку пропозицію.
ІІ. Середній рівень (4-6 балів)
(правильне розв’язання оцінюється: 1-ше завдання – 1 бал, 2-ге завдання – 2 бали).
1. Встав пропущені слова.
Закон – це _______ акт (документ), який прийнятий ______ органом державної влади за Конституцією.
Опиши типи поведінки, заповнивши схему:
агресивна поведінка
ІІІ. Достатній рівень (7-9 балів)
(правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1,5 бала).
Укажи характерні ознаки безпечного місця для купання:
а) ________________________________________________________________
б) ________________________________________________________________
і т.д.
2. Продовж фразу:
Паніка – це _________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________.
ІV. Високий рівень (10-12 балів)
(правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали).
Склади алгоритм дій у ситуації, коли нападають собаки.
29.04.2022
Стихійні лиха
ПР№31 Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплень
22.04.2022
Тема: Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров*я людини. Способи збереження природного середовища.
- переглянути відео
Виконати Практичну роботу 30
Створення саморобок для повторного використання пластикових упаковок.
фотографію прислати у вайбер
15.04.2022
Тема: Безпека на дворі. Місця підвищеної небезпеки.Екстремальні ситуації.
Практична робота 28 Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей
Практична робота 29 Відпрацювання навичок відмови від ігор в небезпечних місцях
Розташуй свої дії за рівнем безпеки, починаючи з найбезпечнішої.
Ти підеш зі школи:
а) з батьками; б) з тим, хто скаже, що прийшов за дорученням батьків; в) з другом; г) з тим, хто запропонує покатати тебе на мотоциклі?
Ти передусім звернешся по допомогу до:
а) випадкового перехожого; б) міліціонера; в) продавця чи іншої людини на робочому місці?
Вікторина «Подумай, відповідай»
1.Чи безпечно гуляти по дахах?
2.Чим небезпечні горища та підвали?
3.Чим небезпечний відкритий люк на тротуарі?
4. Чи завжди безпечні гойдалки у дворі?
5. Які небезпечні місця для розваг є біля твого будинку?
08.04.2022
Тема: Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті.Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.ПР 26, 27 "Моделювання безпечної поведінки з людьми"
" Обстеження безпеки своєї оселі"
Творче завдання: скласти правила безпеки у малюнках, віршах (на форматі А4)
01.04.2022
Тема:Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.Практична робота25. Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок захисту органів дихання від отруйних газів.
Тестове завдання
1. Що слід вважати пожежею?
а) Будь які випадки горіння;
б) неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, яке призводить до матеріальної шкоди.
в) Інтенсивна взаємодія кисню з горючими речовинами.
2. Що є найпоширенішою причиною загибелі людей на пожежах?
а) отруєння токсичними продуктами горіння;
б) теплові опіки;
в) недостатність кисню.
3. Чим треба гасити пожежу?
а) вогнегасником;
б) водою;
в) ковдрою.
4. Якщо немає спеціальних засобів, як зменшити небезпечну дію диму та продуктів горіння?
а) прикрити обличчя руками;
б) прикрити органи дихання зволоженою тканиною;
в) дихати тільки носом.
5. Що потрібно зробити, якщо на Вас зайнявся одяг і Ви не в змозі його позбутися?
а) впасти на підлогу і кататися по ній;
б) бігти до найближчих засобів пожежегасіння чи вододжерел;
в) збити полум’я рушником, тканиною тощо.
6. Як треба рухатися у задимленій зоні?
а) бігом як найшвидше;
б) обережно навпомацки;
в) пригинаючись або повзком під димом.
7. За яким номером потрібно викликати пожежників?
а) 101;
б) 102;
Опрацювати §24, 25
- Намалюйте плакати, що інформують дітей про причини виникнення пожеж.
25.03.2022
Пожежна безпека
Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж
Тест
Т
· 1.Що слід вважати пожежею?
2. Що є найпоширенішою причиною загибелі людей на пожежах?
3. Де в приміщенні, в якому пожежа, температура буде найнижчою?
4. Якщо немає спеціальних засобів, як зменшити небезпечну дію диму та продуктів горіння?
5. Що потрібно зробити, якщо на Вас зайнявся одяг і Ви не в змозі його позбутися?
6. Як треба рухатися у задимленій зоні?
Д
18.03.2022 Тема:Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігпння дискримінації людей, за будь-якою ознакою .(за станом здоров*я та інвалідністю)
Комментариев нет:
Отправить комментарий